FANDOM

Nuvola apps important
Гэты скрыпт толькі для АСАБІСТАГА выкарыстання!
Вы можаце ўсталяваць гэты скрыпт для сябе, але яго забаронена выкарыстоўваць на ўсёй вікі (г. зн. у MediaWiki:Common.js ці MediaWiki:Wikia.js), так як гэта будзе парушаць Умовы Выкарыстання ФЭНДОМА.
(Глядзіце палітыку адаптацыі)

WHAM гэта скрыпт, які дадае меню "хуткіх інструментаў" на старонку ўкладу карыстальніка, мае вялікі функцыянал. Першапачаткова гэта інструмент быў прыдуманы для VSTF/Staff; але цяпер, кожны карыстальнік можа скарыстацца гэтым скрыптам. Арыгінал можа быць знойдзены тут. Скрыпт працуе толькі калі вы з'яўляецеся адміністратарам або бюракратам вікі.

Функцыі

  • Блакаванне: Прасцей заблакаваць карыстальніка. Прычыну блакавання і яе працягласць можна наладзіць. Стандартна працягласць блакавання 2 тыдні; прычына блакавання "Вандалізм".
  • Выдаліць усе старонкі: Выдаляе ўсе старонак, зробленыя дадзеных карыстальнікам.
    • Таксама даецца магчымасць выдаленне прывітання сцены абмеркавання/тэм абмеркавання.
  • Выбарачнае выдаленне: Выдаляе спецыфічныя старонкі карыстальніка (можа прывесці да дрэнным наступстваў).
  • Адкат усіх правак: Адкатваюць праўкі, зробленыя карыстальнікам.
  • Усе адразу: Блакуе карыстальніка, выдаляе ўсе старонак, зробленыя карыстальнікам, адпампоўвае праўкі карыстальніка.
  • Бот/Прыбраць бота: Перамыкае статус бота. Гэта будзе працаваць толькі калі вы можаце лакальна прызначыць сцягі бота на вікі.

Выкарыстанне

Загрузка

Калі вы хочаце змяніць затрымку па змаўчанні паміж адкатамі/выдаленнямі, зменіце зменную window.WHAMDelay на любы лік, якое вы хочаце ўбачыць (1000 = 1 секунда). Калі вы хочаце, каб кнопка пераключэння бота была даступная, вы можаце дадаць WHAMBotMe = true над імпартам ніжэй.

window.WHAMBotMe = true;
window.WHAMBotReason = "Cleanup";
window.WHAMDelay = 100;
window.WHAMDeleteReason = "Housekeeping.";
window.WHAMBlockReason = "Vandalism";