FANDOM

Medals — скрипт для використання на всій вікі, який дозволяє адміністраторам ігнорувати стандартне розширення «Досягнення» і робити свої досягнення та нагороджувати ними користувачів, що дозволить позбавитися від зловживання редагуванням, що відбувається при використанні стандартного розширення.

Установка

Додайте цей JavaScript на Вашу вікі:

Локальний
MediaWiki:Common.js
importArticles({
    type: "script",
    articles: [
        "u:dev:MediaWiki:Medals/code.js"
    ]
});
importArticles — кращий спосіб установки скриптів в Fandom'і
Функція importArticles використовується для об'єднання кількох HTTP-запитів в один, дозволяючи безлічі скриптів завантажуватися і виконувати свою роботу швидше. Якщо Ви встановлюєте кілька різних скриптів, можливо, в коді є кілька непотрібних імпортів. Натисніть "Розгорнути", щоб подивитися, як ефективно встановити скрипти одним імпортом, збільшивши швидкість їх роботи і очистивши зайвий код. Ще один метод - використання сторінкі MediaWiki:ImportJS.
Якщо у вашому файлі JavaScript є безліч рядків з імпортом importScript, importScriptPage або importArticles, то їх можна поєднати! Так Ваш код буде швидше завантажувати скрипти з одного імпорту, і його вигляд буде акуратніше. Розгляньте зразки нижче. Можливо, в даний момент Ваш код схожий на зразок ліворуч. Праворуч показано, як Ви можете його змінити.
Кілька импортов — негарно і повільно Один імпорт — чисто і ефективно

importArticle({
  type: 'script',
});

importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:AjaxRC/code.js',
        'u:wikiname:page1.js',
        'u:wikiname:page2.js'
    ]
});

Використання

Medal script settings

Вікно налаштувань

Всі налаштування скрипта знаходяться окремо від файлу скрипта, на своїй сторінці Project:Medals, що дозволяє користувачам вносити зміни без проходження перевірки JavaScript. Переконайтеся, що ви захистили цю сторінку так, щоб її могли редагувати лише адміністратори! Крім того, в скрипті можна використовувати посилання на зображення тільки з серверів зображень Фендому, таких як 'images', 'images1' або 'vignette1'.

Імпортувавши скрипт за допомогою сторінки MediaWiki:Common.js, перейдіть на сторінку Project:Medals, яка пропонуватиме вам створити сторінку налаштувань. Після цього, ви зможете редагувати його за допомогою спеціального вікна.

Вікно має 3 вкладки з параметрами: Main, Users та Medals. Нижче надані пояснення щодо заповнення найскладніших вкладок — Main та Users:

  • Main
    1. Module title — заголовок модуля з медалями.
    2. Expand button — якщо користувач має понад 12 медалей, ви побачите спеціальну кнопку. Натиснувши на неї, ви побачите повний список його/її медалей. Ця кнопка повинна мати свою назву, чи не так? :)
    3. Medal count — опис, який з'являтиметься при наведенні на розділ з кількістю разів отримання нагороди.
    4. Medal info page — якщо у вас є спеціальна сторінка, що містить всю інформацію про медалі, заповніть поле, і користувач побачить особливу кнопку для отримання інформації.
    5. Medal info title — те ж саме, що і з полем 'Expand button'.
    6. Border left — зображення, яке знаходитиметься в лівому верхньому куті модуля. Якщо не хочете його використовувати — залиште поле порожнім.
    7. Border right — зображення, яке знаходитиметься в правому верхньому куті модуля.
  • Users
    1. Add user form — кнопка, після натискання на яку буде додана нова форма користувача.
    2. Порожня область — сюди потрібно додати ім'я користувача.
    3. Значок корзини — просто видалить цю форму.
    4. Medals — кнопка, після натискання на яку відкриється/закриється розділ з усіма медалями. Біля кожної назви медалі знаходиться область, в яку можна додати кількість разів отримання нагороди.

Класи скрипта

Для зміни оформлення скрипта користувач може використовувати наступні класи:

  1. RewardModule — модуль з медалями;
  2. RewardImage — блок з зображеннями медалей;
  3. RewardCount — блок зображення з кількістю разів отримання нагороди;
  4. badgetooltip — спливаюча підказка;
  5. badgetooltiparrow — стрілка над підказкою;

Відомі проблеми

Після установки скрипта його дані знаходяться окремо від сторінки скрипта, що може викликати деякі проблеми з кешем сторінки. Додайте ?action=purge в кінець URL або використовуйте кнопку «Оновити», щоб виправити це.