FANDOM

Гэты скрыпт толькі для АСАБІСТАГА выкарыстання!

Вы можаце ўсталяваць гэты скрыпт для сябе, але яго забаронена выкарыстоўваць на ўсёй вікі (г. зн. у MediaWiki:Common.js ці MediaWiki:Wikia.js), так як гэта будзе парушаць Умовы Выкарыстання Фэндама. (Глядзіце палітыку адаптацыі)

GlobalChatJS дазваляе выкарыстоўваць Вашу старонку chat.js у Central Community глабальна, такім жа чынам, як старонка global.js загружаецца для ўсіх старонак вікі.

Выкарыстанне

Глядзіце таксама: «Уключэнне дадатковых JS і CSS», «Шпаргалка па CSS і JS»
  • Для персанальнага выкарыстання трэба ўставіць код, размешчаны ніжэй, на старонку global.js (для глабальнага выкарыстання) або common.js (для выкарыстання на адной вікі).
importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:GlobalChatJS.js',
    ]
});
importArticles — лепшы спосаб ўстаноўкі скрыптоў у Fandom'е
Функцыя importArticles выкарыстоўваецца для аб'яднання некалькіх HTTP-запытаў у адзін, дазваляючы мноству скрыптоў загружацца і выконваць сваю працу хутчэй. Калі Вы ўсталёўваеце некалькі розных скрыптоў, магчыма, у кодзе ёсць некалькі непатрэбных імпартаў. Націсніце кнопку Разгарнуць, каб паглядзець, як эфектыўна ўсталяваць скрыпты адным імпартам, павялічыўшы хуткасць іх працы і ачысціўшы лішні код. Яшчэ адзін метад - выкарыстанне старонкі MediaWiki:ImportJS.

importArticle({
  type: 'script',
});

importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:AjaxRC/code.js',
        'u:wikiname:page1.js',
        'u:wikiname:page2.js'
    ]
});

Абмежаванні

  • Скрыпт працуе толькі пры націску на спасылку чата. Гэта азначае, што ён не будзе дзейнічаць, калі Вы зайшлі у чат ня націскам на спасылку, а, напрыклад, выкарыстоўваючы адрасны радок. Таму скрыпт таксама не будзе працаваць, калі Вы перазагрузіце акно чата.
    • Савет: калі Вы жадаеце, каб чат адкрываўся ў новай ўкладцы (або пастаянна націскаеце правай кнопкай мышы на спасылку і адкрываеце старонку ў новай ўкладцы), выкарыстоўвайце наступны код у старонцы global.js ці common.js:
window.wgWikiaChatWindowFeatures = '';
  • Скрыпт не будзе працаваць, калі Вы загружаеце ChatHacks праз старонку global.js ці common.js, так як чат-хакі працуюць толькі пры націску на кнопку ўваходу ў чат. Загрузка ChatHacks праз старонку chat.js не створыць ніякіх праблем.
  • У сувязі з некаторымі абмежаваннямі ў персанальных JS-старонках, скрыпт выкарыстоўвае старонку chat.js у Central Community, а не асобную старонку "global-chat.js". Таму, калі Вы жадаеце, каб для чата Community Central была асобная частка кода, Вам трэба ўставіць яе ў аператар if, які будзе правяраць, якая гэта вікі ў дадзены момант. Ўзор кода:
if (mw.config.get('wgCityId') === '177') {
    // Тут асобны код для чата Community Central...
}