FANDOM

MainHeader
Ласкаво просимо!

Ви потрапили на FANDOM Open Source Library, але не соромтеся називати нас Dev Wiki!

Ми — основне місце на ФЕНДОМі для людей, які хочуть глибоко зануритися в написання скриптів. Якщо ви зацікавлені у вивченні нашого сховища коду або пошуку нової функції для вашої вікі, у нас, мабуть, є сторінка або дві, які ви захочете прочитати. І у нас є багато грамотних користувачів, які завжди готові простягнути руку допомоги.

Витратьте декілька хвилин, щоб оглянути нашу головну сторінку. Ми думаємо, ви знайдете тут щось, що допоможе вам зробити вашу частину ФЕНДОМу трохи більше вашою власною — трохи «прохолоднішою».

Виходимо за рамки JavaScript

Ви можете подумати, що Dev Wiki — це просто місце, де частини JavaScript зберігаються так, що всі вікі на ФЕНДОМі можуть використовувати.

Але ми робимо набагато більше.

Ми надаємо корисний огляд коду нашим колегам-розробникам Dev Wiki. (нам помилки подобаються не більше за вас) Ми пропонуємо послуги перекладу коду, який ви знайдете тут. Ми прискорюємо майбутнє, пропонуючи більш нові способи поглянути на давні проблеми з написанням кодів і надаємо корисний тренувальний майданчик для багатьох добровольців, які продовжують брати участь в нашій Програмі розробників-волонтерів.

Якщо вас взагалі цікавить що у ФЕНДОМу всередині, переходите вправо й починайте редагування — навіть якщо ви просто збираєтеся поставити багато питань!

Що нам подобається
У той час, як ми робимо багато речей тут, можливо, є три речі, зокрема, з якими у користувачів ФЕНДОМу найчастіше асоціюється Dev Wiki.
JavaScript
Якщо ви хочете запитати створення нової JS-функції чи шукаєте існуючу, аби додати на вашу вікі, ми вас накрили.
CSS
Як ліпити з допомогою CSS? Ми вас накрили.
Чатхакі
Наші користувачі зробили купу скриптів для чата на ФЕНДОМі.

Що потрібно пам'ятати
Засвойте пару правил, коли кодуєте на ФЕНДОМі.
Сфера застосування
Й CSS, й JS можуть бути як особистими, так і загальними. Особистий код — це той код, який впливає тільки на ваш обліковий запис. Загальний код поширюється на всю віки, аби всі відвідувачі побачили його ефект. Відповідно до політики налаштувань ФЕНДОМу не весь код дозволений для всього сайту, тоді як ви можете робити все, що хочете, за допомогою особистого коду.
Документація по MediaWiki
Чи знаєте ви, що у базового програмного забезпечення MediaWiki є документація? Не соромтеся, якщо ви цього не знаєте! Замість цього прочитайте вступ на сайті MediaWiki.org!