FANDOM

MainHeader
Сардэчна запрашаем!

Вы трапілі на FANDOM Open Source Library, але не саромейцеся зваць нас Dev Wiki!

Мы — асноўнае месца на ФЭНДОМЕ для людзей, якія хочуць глыбока пагрузіцца ў напісанне скрыптоў. Калі вы зацікаўлены ў вывучэнні нашага сховішча кода ці пошуку новай функцыі для вашай вікі, у нас, напэўна, ёсць старонка ці дзве, якія вы захочаце прачытаць. І ў нас ёсць шмат дасведчаных удзельнікаў, якія заўсёды гатовы падаць руку дапамогі.

Выдаткуйце некалькі хвілін, каб агледзець нашу загалоўную старонку. Мы думаем, вы знойдзеце тут нешта, што дапаможа вам зрабіць вашу частку ФЭНДОМА ледзь больш за вашу ўласную — крыху «халаднавацей».

Выходзім за рамкі JavaScript

Вы можаце падумаць, што Dev Wiki — гэта простае месца, дзе часткі JavaScript захоўваюцца так, што ўсе вікі на ФЭНДОМЕ могуць скарыстаць іх.

Але мы робім значна больш.

Мы падаём карысны агляд кода нашым калегам-распрацоўнікам Dev Wiki. (нам абмылы падабаюцца не больш, чым вам) Мы прапануем паслугі перакладу для кода, які вы знойдзеце тут. Мы паскараем будучыню, прапануючы навейшыя спосабы зірнуць на даўнія праблемы з напісаннем кодаў і што падаецца карысную трэнеравальную пляцоўку для многіх самаахвотнікаў, якія працягваюць браць удзел у нашай Праграме распрацоўнікаў-валанцёраў.

Калі вас зусім цікавіць што ў ФЭНДОМА ўсярэдзіне, пераходзьце направа і пачынайце рэдагаванне — нават калі вы проста збіраецеся задаць шмат пытанняў!

Што нам падабаецца
У той час, як мы робім шмат рэчаў тут, магчыма, ёсць тры рэчы, у прыватнасці, з якімі ва ўдзельнікаў ФЭНДОМА найчасцей асацыюецца Dev Wiki.
JavaScript
Калі вы хочаце запытаць стварэнне новай JS-функцыі ці шукаеце існую, каб дадаць на вашу вікі, мы вас накрылі.
CSS
Як ляпіць з дапамогай CSS? Мы вас накрылі.
Чатхакі
Нашы ўдзельнікі зрабілі кучу скрыптоў доўжачы чату на ФЭНДОМЕ.

Што трэба помніць
Засвойце пары правіл, калі кадуеце на ФЭНДОМЕ.
Сфера ўжывання
І CSS, і JS могуць быць як персанальнымі, гэтак і агульнымі. Асабісты код — гэта той код, які ўплывае толькі на ваш уліковы запіс. Агульны код шырыцца на ўсю вікі, каб усе наведнікі ўбачылі яго эфект. У адпаведнасці з палітыкай налад ФЭНДОМА не ўвесь код дазволены для ўсяго сайта, тады як вы можаце рабіць усе, што хочаце, з дапамогай асабістага кода.
Дакументацыя па MediaWiki
Ці ведаеце вы, што ў базавага праграмнага забеспячэння MediaWiki ёсць дакументацыя? Не саромейцеся, калі вы гэтага не ведаеце! Заміж гэтага прачытайце уводзіны на сайце MediaWiki.org!