FANDOM

MainHeader
Hoşgeldiniz!

Şu an bulunduğunuz sayfa FANDOM Developers Wiki — tabii bize Dev Wiki de diyebilirsin

JavaScript'in ötesine geçmek

Dev Wiki'nin sadece FANDOM Wiki'lerinin kullanabilmesi için ufak tefek JavaScript'lerin depolandığı bir yer olduğunu düşünüyor olabilirsin.

Ama biz bundan fazlasını yapıyoruz.

Dev Wiki katılımcılarımıza faydalı kod incelemesi sağlıyoruz. (Biz de hatalardan en az senin kadar nefret ediyoruz!) Burada bulacağın kodlar için çeviri servisi de sunuyoru. Uzun zamandır devam eden kodlama sorunlarına bakmanın yeni yollarını önererek işinizi kolaylaştırıyoruz. Ve Gönüllü Geliştirici Programımıza katılmak için devam eden gönüllülerin birçoğu için faydalı bir eğitim ortamı sağlıyoruz.

Eğer FANDOM'un aslında nasıl çalıştığını merak ediyorsan, direkt düzenlemeye dal! Hele ki çok fazla soru soruyorsan!

Sevdiğimiz şeyler
Burada birçok şey yaparken, özellikle FANDOM kullanıcılarının Dev Wiki ile en çok ilişkilendirdiği üç şey var.
JavaScript
Amacın bir JS özelliği istemek ya da zaten mevcut olan bir tanesini bulup kendi wiki'ne eklemekse, sana yardım etmeye hazırız.
CSS
CSS ile düzenleme yapmayı seviyor musun? Burası tam senlik.
Chat hacks
Kullanıcılarımız FANDOM'daki sohbet özelliği için tonlarca kod yazdı!

Hatırlanacak şeyler
FANDOM'da kodlama yaparken unutmamanız gereken şeyler
Alan
Hem CSS hem de JS ya site genelinde, ya da kişisel kodlar olabilirler. Site geneli kodlar bütün wiki'ye etki edecektir, bütün ziyaretçiler kodun sonuçlarını görecektir. FANDOM'un kişiselleştirme kurallarına göre bütün kodlar site genelinde izinli değil. Yine de kişisel kodlarla istediğini yapabilirsin.
MediaWiki docs
Temel MediaWiki yazılımının aslında belgelere sahip olduğunu biliyor muydunuz? Eğer cevabınız hayır ise utanmayın! Onun yerine MediaWiki.org'daki girişi okuyun!