FANDOM

MainHeader
Dobrodošli!

Prihajali ste v FANDOM Developers Wiki - vendar nas lahko pokličete na Dev Wiki!

Smo glavna destinacija FANDOM za ljudi, ki si želijo globoko potopiti v kodiranje. Ne glede na to, ali ste zainteresirani za raziskovanje našega repozitorija kode ali iskanju nove funkcije za domačo wiki, smo verjetno dobili stran ali dve, ki jih želite prebrati. Obstaja veliko dobro obveščenih uporabnikov okoli tistih, ki so pripravljeni posoditi roko.

Zato si vzemite nekaj minut, da si ogledate našo naslovnico. Menimo, da boste našli nekaj, kar vam bo pomagalo, da bo vaš del FANDOMa le malo bolj vaš — samo malo «bližje».

Pojdite izven JavaScripta

Morda mislite, da je Dev Wiki le kraj, kjer so delčki JavaScript shranjeni tako, da jih lahko uporabljajo vsi FANDOM wikiji.

Toda naredimo veliko več kot to.

Ponujamo uporaben pregled kode našim sodelavcem Dev Wiki. (Ne želimo več hroščev kot ti!) Ponujamo vam prevajalske storitve za kodo, ki jo boste našli tukaj. S prihodnostjo v prihodnost predlagamo novejše načine gledanja na dolgotrajne težave s kodiranjem. In za mnoge prostovoljce, ki so postali člani našega Programa za razvijalce prostovoljcev, nudimo koristno podlago za usposabljanje.

Če vas sploh zanima, kako deluje FANDOM pod pokrovom, skočite takoj in začnite urejati - tudi če ste samo postavljali veliko vprašanj!

Stvari, ki jih imamo radi
Medtem ko veliko stvari delamo tukaj, obstaja verjetno še tri stvari, ki jih FANDOM uporabniki najpogosteje povezujejo z Dev Wiki.
JavaScript
Ne glede na to, ali želite zahtevati funkcijo JS ali če iščete obstoječega, ki ga želite dodati v svoj wiki, smo vam pokrili.
CSS
Kot skulptura s CSS? Pokrivali smo vas.
Chat hacks
Naši uporabniki so naredili tono skriptov za funkcijo klepeta v FANDOM.

Stvari, ki jih je treba spomniti
Bodite par točk v mislih, ko tukaj kodirate pri FANDOM.
Področje
Oba CSS in JS sta lahko osebna ali celotna. Osebna koda je tista, ki vpliva samo na vaš račun. Celotna koda velja za celoten wiki, tako da bodo vsi obiskovalci videli njen učinek. Pod FANDOM-jevim pravilnikom o prilagajanju ni dovoljeno, da je vsa koda na celotnem spletnem mestu, medtem ko lahko z osebnim kodom naredite kar koli želite.
MediaWiki dokumenti
Ali ste vedeli, da ima osnovna programska oprema MediaWiki dejansko dokumentacijo? Ne sramajte se, če ne! Namesto tega preberite uvod v MediaWiki.org!