FANDOM

MainHeader
Vitajte!

Prišli ste na FANDOM Developers Wiki — ale zavolajte nám Dev Wiki!

Sme hlavnou destináciou FANDOMu pre ľudí, ktorí chcú hlboko ponoriť do kódovania. Či už máte záujem o preskúmanie nášho úložiska kódu alebo o nájdenie novej funkcie pre vašu domácu wiki, pravdepodobne máme stránku alebo dve stránky, ktoré budete chcieť prečítať. Existuje množstvo znalých redaktorov, ktorí sú ochotní požičať si ruku.

Takže trvať niekoľko minút, kým sa pozriete na našu prednú stránku. Myslíme si, že tu nájdeš niečo, čo ti pomôže urobiť tvoju časť FANDOMu o trochu viac — trochu "neokrôchana".

Prekračovanie JavaScripta

Možno si myslíte, že Dev Wiki je len miesto, kde sú ukladané útržky JavaScript, takže ich všetky wiki FANDOMu používajú.

Ale urobíme oveľa viac.

Poskytujeme užitočné recenzie kódu našim kolegom Dev Wiki prispievateľom. (Nemáme rád chyby viac ako vy!) Ponúkame prekladateľské služby pre kód, ktorý nájdete tu. Budeme sa pozerať na budúcnosť tým, že navrhujeme novšie spôsoby hľadania dlhodobých otázok kódovania. Poskytujeme užitočný tréningový priestor pre mnohých dobrovoľníkov, ktorí sa stávajú členmi nášho Programu dobrovoľníkov vývojárov.

Ak máte záujem o to, ako funguje FANDOM pod kapucňou, preskočte a začnite upravovať - aj keď ste len pýtali veľa otázok!

Veci, ktoré sa nám páčia
Zatiaľ čo tu veľa vecí robíme, pravdepodobne sú tu tri veci, že redaktory FANDOMu sa najčastejšie spájajú s Dev Wiki.
JavaScript
Či chcete požiadať o funkciu JS, alebo hľadáte existujúcu funkciu, ktorú chcete pridať do svojej wiki, získali ste pokrytie.
CSS
Rovnako ako sochárstvo s CSS? Máme vás pokryté.
Chat hacky
Naši redaktory urobili tu množstvo skriptov pre funkciu chatu na FANDOM.

Čo treba pamätať
Majte pár bodov vo svojej mysli, keď kódujete tu na FANDOM.
Rozsah
CSS aj JS môžu byť osobné alebo lokálne. Osobný kód je ten, ktorý ovplyvňuje iba váš účet. Lokálny kód sa vzťahuje na celú wiki, takže všetci návštevníci uvidia jej účinok. Podľa zásad prispôsobenia FANDOM nemôže byť celý kód povolený na celú lokalitu, zatiaľ čo s osobným kódom môžete urobiť všetko, čo chcete.
Dokumenty MediaWiki
Vedeli ste, že základný softvér MediaWiki má v skutočnosti dokumentáciu? Nehanbite sa, ak nemáte! Namiesto toho si prečítajte úvod na stránke MediaWiki.org!