FANDOM

MainHeader
Witaj!

Właśnie trafiłeś na FANDOM Developers Wiki, jednak śmiało możesz na nie mówić Dev Wiki!

Jesteśmy miejscem, w którym spotykają się użytkownicy FANDOMU chcący zagłębić się w kodowanie. Niezależnie od tego, czy chcesz przejrzeć nasze repozytorium, czy naleźć jakąś funkcję dla swojej wiki, prawdopodobnie mamy stronę (lub dwie), której szukasz! Jest tu również wielu doświadczonych użytkowników gotowych wyciągnąć do ciebie pomocną dłoń, gdybyś miał jakiś problem.

Poświęć więc kilka chwil, aby rozejrzeć się po naszej stronie głównej. Ufamy, że znajdziesz tutaj coś, co sprawi, że twoja część FANDOMU stanie się jeszcze bardziej osobista — bardziej „cool”.

Więcej niż tylko JavaScript

Może ci się wydawać, że Dev Wiki to miejsce, w którym przechowywane są kody JavaScript tylko po to, aby wszystkie wiki na FANDOMIE mogły ich używać.

Robimy jednak znacznie wiecej.

Zapewniamy kompleksowy proces przeglądu kodu dla naszych współtwórców (błędy irytują nas znacznie bardziej niż ciebie!) Oferujemy usługi tłumaczenia kodu, który się tutaj znajduje. (m.in. dla strony którą właśnie czytasz) Wyprzedzamy przyszłość sugerując nowe sposoby rozwiązywania długotrwałych problemów z kodowaniem oraz tworzymy wymagające pole treningowe dla wielu wolontariuszy, którzy w przyszłości staną się członkami programu Volunteer Developers.

Jeśli interesuje cię jak FANDOM działa „od kuchni”, dołącz do nas i zacznij edytować — nawet jeśli zadajesz mnóstwo pytań!

Rzeczy, które lubimy
Choć zajmujemy się tu wieloma rzeczami, istnieją trzy rzeczy najbardziej kojarzące się z Dev Wiki.
JavaScript
Niezależnie od tego czy chcesz zasugerować skrypt, czy szukasz istniejącego, aby dodać go na swojej wiki — możemy ci pomóc!
CSS
Lubisz rzeźbić w arkuszach CSS? Możemy ci pomóc.
Rozszerzenia czatu
Nasi użytkownicy stworzyli masę skryptów dla czatu na FANDOMIE.

Rzeczy do zapamiętania
Miej na uwadze kilka rzeczy kodując na FANDOMIE
Zakres kodu
CSS i JS mogą być stosowane zarówno jako prywatne dodatki, jak i funkcje dostępne dla wszystkich użytkowników. Osobisty kod wpływa tylko na twoje konto, natomiast kod dla wszystkich użytkowników dotyczy każdego odwiedzającego twoją wiki i wszyscy użytkownicy widzą jego działanie. Zgodnie z polityką modyfikacji FANDOMU nie wszystkie kody mogą być uruchamiane dla wszystkich użytkowników, możesz jednak do woli modyfikować swój osobisty kod.
Dokumentacja MediaWiki
Wiedziałeś, że podstawowe oprogramowanie MediaWiki posiada dokumentację? Nie zdziwi nas, jeśli nie! Zamiast tego przeczytaj wprowadzenie na MediaWiki.org!