FANDOM

MainHeader
Қош келдіңіз!

Сіз FANDOM Developers Wiki қондым, бірақ бізді Dev Wiki деп атауыңызға болады!

Біз FANDOM-тің кодтауға терең батып кетуін қалайтын адамдарға арналған басты орын. Сіз біздің кодының репозиторийін зерттеуге немесе үйдегі викиге арналған жаңа мүмкіндікті табуға қызығушылық танытсаңыз да, біз сізге оқығыңыз келетін бір немесе екі бет алды. Сондай-ақ, қолын созуға дайын адамдар көп білетін қатысушар бар.

Мәселен, біздің алғашқы бетімізді көру үшін бірнеше минутты алыңыз. Бұл жерде сіз FANDOM-тың өзіңіздің бөлігіңізге өзіңіздің жеке бөлігіңізді жасауға көмектесетін нәрсе таба аласыз деп ойлаймыз тек сәл «салқындатқыш».

JavaScript шеңберінен шығып кету

Dev Wiki JavaScript фрагменттері сақталған орын ғана деп ойлап, оларды барлық FANDOM викидері оларды пайдалана алады.

Бірақ біз бұдан да көп нәрсені істейміз.

Біз басқа Dev Wiki авторларына пайдалы кодты қарап шығамыз. (Біз сіздерге қарағанда қателіктерді ұнатпайды!) Біз Сізге осы жерде таба алатын кодты аудару қызметтерін ұсынамыз. Біз болашақтағы кодтау мәселелерін қараудың жаңа әдістерін ұсына отырып, болашаққа жол ашады. Біз Волонтерлерді Әзірлеушілер Бағдарламасына қатысатын көптеген волонтерлер үшін пайдалы оқыту алаңын ұсынамыз.

Егер FANDOM сорғыш астында қалай жұмыс істейтінін қызықтыратын болсаңыз, жай ғана секіріп, редакциялауды бастаңыз - тіпті көп сұрақтар қойсаңыз да!

Бізге ұнайтын нәрселер
Біз мұнда көп нәрсені істей отырып, FANDOM пайдаланушылары көбінесе Dev Wiki-мен байланысады.
JavaScript
JS мүмкіндігін сұрағыңыз келсе немесе сіз өзіңіздің викиге қосу үшін барын іздесеңіз, біз сізді жабудамыз.
CSS
CSS-мен мүсін жасау сияқты? Біз сізді жапты.
Чат хакеттері
Біздің қатысушар FANDOM-да сөйлесу мүмкіндігіне арналған сценарийлердің тоннасын жасады.

Есте сақтау керек нәрселер
FANDOM-да кодтау кезінде бірнеше ойларды есте сақтаңыз.
Қолданылу аясы
CSS және JS екеуі де жеке немесе жалпыға ортақ болуы мүмкін. Жеке код тек тіркелгіңізге әсер етеді. Сайттық код барлық қонақтарға оның әсерін көретін етіп, бүкіл викиге қолданылады. FANDOM-дың теңшелім саясатына сай, барлық кодтар жалпыға қолжетімді болмайды, ал сіз жеке кодпен қаласаңыз не істей аласыз.
MediaWiki құжаттары
MediaWiki базасының негізі құжаттары бар екенін білесіз бе? Егер жоқ болса, ұялма! Оның орнына MediaWiki.org-та кіріспе сөзді оқыңыз!