FANDOM

MainHeader
DOBRO DOŠLI!

Spustili ste se u FANDOM Developers Wiki — ali slobodno nas nazovite Dev Wiki!

Mi smo FANDOM-ova premijerna destinacija za ljude koji traže duboko ronjenje u kodiranje. Bilo da ste zainteresovani za istraživanje našeg spremišta kodova ili pronalaženje nove funkcije za vašu kućnu vikiju, verovatno smo dobili stranicu ili dvije koje želite da pročitate. I ima puno poznatih korisnika koji su spremni da pozajme ruku.

Dakle, potrebno je nekoliko minuta da pogledamo oko naše početne strane. Mislimo da ćete pronaći nešto ovde što će vam pomoći da učinite svoj deo FANDOM-a samo malo više svojom — samo malo «hladnije».

Izlazak izvan JavaScript-a

Možda mislite da je Dev Wiki samo mesto gde se šifrira JavaScript, tako da ih svi FANDOM wikije mogu koristiti.

Ali mi radimo mnogo više od toga.

Mi pružamo korisne preglede kodova našim saradnicima Dev Wiki. (Ne volimo bugove više nego što radite!) Nudimo usluge prevođenja za kod koji ćete pronaći ovdje. Predskazali smo budućnost predlaganjem novih načina gledanja na dugotrajna pitanja kodiranja. I pružamo korisno područje za obuku mnogim volonterima koji i dalje postaju članovi našeg Programa za volonterski razvijač.

Ako ste uopšte zainteresovani za to kako FANDOM radi pod kapuljačom, skočite odmah i počnite sa uređivanjem — čak i ako postavljate puno pitanja!

Stvari koje volimo
Iako ovdje radimo puno stvari, vjerovatno postoje tri stvari koje FANDOM korisnici najčešće povezuju s Dev Wiki-om.
JavaScript
Bez obzira da li želite da zatražite JS funkciju ili tražite postojeću za dodavanje na svoj wiki, pokrivali smo vas.
CSS
Kao skulptura sa CSS-om? Pokrivali smo te.
Chat hacks
Naši korisnici su napravili tona skripte za funkciju ćaskanja ovdje u FANDOM-u.

Stvari koje treba zapamtiti
Držite nekoliko tačaka u svom umu kada šifrujete ovde u FANDOM-u.
Obim
I CSS i JS mogu biti ili lični ili sajtovi. Lični kod je onaj koji utiče samo na vaš nalog. Sajtovi kod primjenjuje na cijeli wiki, tako da svi posjetioci vide svoj efekat. Prema FANDOM-ovoj politici prilagođavanja, nije dozvoljeno da svi šifri budu na celom mestu, dok možete sve što želite s ličnim kodom.
MediaWiki dokumenti
Jeste li znali da osnovni MediaWiki softver zapravo ima dokumentaciju? Nemojte se stiditi ako ne! Umesto toga, pročitajte uvod u MediaWiki.org!