FANDOM

BlogLink дадае спасылкі на спіс блогаў удзельніка і старонку яго ўнёску у выпадным меню ля аватара ў скіне Oasis і ў скіне Monobook у верхняй правай частцы старонкі. Заснаваны на скрыпце ContribsLink удзельніка Ozank Cx.

Скрыпт правярае, ці улучаны блогі ў Wiki Features перад стварэннем спасылкі ў меню; калі блогі адключаны, ствараецца толькі спасылка на ўнёсак. Скрыпт сумяшчальны з PseudoTalkPages, таму калі гэты скрыпт таксама падлучаны, BlogLink будзе адлюстроўваць спасылку на псеўдастаронку абмеркавання (Pseudo Talk). У кожным разе ніякіх лішніх ці непрацоўных спасылак не з'явіцца.

Усталёўка

Глядзіце таксама: «Уключэнне дадатковых JS і CSS», «Шпаргалка па CSS і JS»
dev:BlogLink/code.js
  • Для персанальнага выкарыстання трэба ўставіць код, размешчаны ніжэй, на старонку global.js (для глабальнага выкарыстання) або common.js (для выкарыстання на адной вікі).
importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:BlogLink/code.js',
    ]
});
importArticles — лепшы спосаб ўстаноўкі скрыптоў у ФЭНДОМЕ
Функцыя importArticles выкарыстоўваецца для аб'яднання некалькіх HTTP-запытаў у адзін, дазваляючы мноству скрыптоў загружацца і выконваць сваю працу хутчэй. Калі Вы ўсталёўваеце некалькі розных скрыптоў, магчыма, у кодзе ёсць некалькі непатрэбных імпартаў. Націсніце кнопку Разгарнуць, каб паглядзець, як эфектыўна ўсталяваць скрыпты адным імпартам, павялічыўшы хуткасць іх працы і ачысціўшы лішні код. Яшчэ адзін метад — выкарыстанне старонкі MediaWiki:ImportJS.

importArticle({
  type: 'script',
});

importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:AjaxRC/code.js',
        'u:wikiname:page1.js',
        'u:wikiname:page2.js'
    ]
});

Гісторыя змен

  • 21 лютага 2017 — выточная версія.
  • 9 верасня 2017 — сумяшчальнасць з PseudoTalkPages не ўлучае спасылку на блог, калі блогі не ўлучаны.