FANDOM

Гэта скрыпт, падобны BackToTopButton. Дадзеная версія скрыпту займае менш месцы і лепш выглядае.

Апісанне

Гэты скрыпт асабліва карысны, калі старонка занадта доўгая, і трэба доўга пракручваць наверх, каб вярнуцца ў пачатак.

Ён дадае стрэлку ў правам баку Oasis-футера і пры націску вяртае карыстальніка ў самы пачатак старонкі.

Ўстаноўка

Каб ўсталяваць гэты скрыпт, дадайце радок ніжэй у старонку global.js (для персанальнага выкарыстання):

importArticles({
    type: "script",
    articles: [
        'u:dev:BackToTopArrow/code.js'
    ]
});

Каб ўсталяваць гэты скрыпт на вікі дадайце ў старонку MediaWiki:ImportJS радок ніжэй:

dev:BackToTopArrow/code.js

Чорная версія

Каб ўсталяваць альтэрнатыўную версію гэтага скрыпту з чорным дызайнам, дадайце радок ніжэй на старонку global.js (для персанальнага выкарыстання):

importArticles({
    type: "script",
    articles: [
        'u:dev:BackToTopArrow/black.js'
    ]
});

Каб усталяваць гэтую версію на вікі, дадайце ў старонку MediaWiki:ImportJS радок ніжэй:

dev:BackToTopArrow/black.js
importArticles — лепшы спосаб ўстаноўкі скрыптоў у ФЭНДОМЕ
Функцыя importArticles выкарыстоўваецца для аб'яднання некалькіх HTTP-запытаў у адзін, дазваляючы мноству скрыптоў загружацца і выконваць сваю працу хутчэй. Калі Вы ўсталёўваеце некалькі розных скрыптоў, магчыма, у кодзе ёсць некалькі непатрэбных імпартаў. Націсніце кнопку Разгарнуць, каб паглядзець, як эфектыўна ўсталяваць скрыпты адным імпартам, павялічыўшы хуткасць іх працы і ачысціўшы лішні код. Яшчэ адзін метад — выкарыстанне старонкі MediaWiki:ImportJS.

importArticle({
  type: 'script',
});

importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:AjaxRC/code.js',
        'u:wikiname:page1.js',
        'u:wikiname:page2.js'
    ]
});

Налады

Калі Вы жадаеце змяніць хуткасць пракручванні старонкі наверх, або даўжыню старонкі, на якой з'явіцца стрэлка, дадайце наступныя налады ў кодзе перад імпартам скрыпту (для старонкі global.js) або ў старонку MediaWiki:Wikia.js (пры лакальным выкарыстанні).

Хуткасць пракручванні

Каб наладзіць хуткасць пракручванні, дадайце наступны код:

window.BackToTopSpeed = number;

у якім number - гэта хуткасць у мілісекундах. Чым вышэй гэта значэнне, тым павольней старонка пракручваецца; чым менш, тым хутчэй. Значэнне па змаўчанні - 600.

З'яўленне кнопкі

Каб усталяваць даўжыню, на якой кнопка з'яўляецца ці знікае, дадайце наступны код:

window.BackToTopStart = number;

у якім number - гэта дыстанцыя ў пікселях, якую трэба прайсці, каб кнопка адлюстравалася. Чым больш значэнне, тым ніжэй трэба пракручваць старонку, каб стрэлка з'явілася. Значэнне па змаўчанні - 800.

Эфект плыўнага з'яўлення

Каб адключыць эфект плыўнага з'яўлення і знікнення кнопкі, дадайце наступны код:

window.BackToTopFade = 0;

Каб зноў ўключыць гэты эфект, проста выдаліце даданы код з JS-старонкі.

Гэты эфект па змаўчанні з'яўляецца уключаным.

Іншыя выпраўлення

Калі тэкст у футэре афарбаваны іншым колерам (не чорным і белым), Вы можаце дадаткова запытаць колер стрэлкі. Для гэтага звяжыцеся з аўтарам (Jens Ingels) для падрабязнай інфармацыі.

Альтэрнатыўны код на вікі

Можна стварыць падобны эфект пры выкарыстанні спасылак на раздзелы. Напрыклад, можна дадаць тэг падзелу ў пачатку і спасылку на раздзел у самым нізе старонкі. Аднак стрэлка гэтага скрыпту з'яўляецца ў футера, даючы магчымасць кожны раз націскаць на яе, так як футэр пракручваецца разам са старонкай.

Прапановы

  • Вобласць націску на дадзены момант крыху маленькая. Трэба злёгку павялічыць малюнак (з празрыстым фонам)
  • Фон стрэлкі, які з'яўляецца пры націску на яе.