FANDOM

AjaxDiff дазваляе глядзець змены, застаючыся на старонцы вікі-дзейнасці. Так лягчэй правяраць праўкі, а таксама Вы можаце хутка адмяняць і блакаваць, застаючыся на старонцы WikiActivity, замест таго, каб адкрываць мноства ўкладак для выканання гэтых задач.

Таксама можна імгненна адкрываць кожную праўку ў вікі-дзейнасці, выкарыстоўваючы стрэлку уверх (для прагляду наступнай праўкі) і стрэлку ўніз (для прагляду мінулай праўкі).

Заўвага: калі няма ніякага візуальнага адрознення ад кнопкі блакавання, Вы не зможаце блакаваць карыстальнікаў, калі Вы не з'яўляецеся адміністратарам, памочнікам, VSTF або супрацоўнікам Фэндома.

Таксама Вы можаце праглядаць старонку, калі націснуць кнопку "Паказаць старонку" або паказаўшы яе назву кнопкай "Адлюстраваць назву старонкі".

Усталёўка

Дадайце гэты JavaScript на Вашу вікі:

Глабальны Персанальны
w:Special:Mypage/global.js Special:Mypage/common.js
importArticles({
    type: "script",
    articles: [
        "u:dev:AjaxDiff/code.js"
    ]
});
importArticles — лепшы спосаб ўстаноўкі скрыптоў у Fandom'е
Функцыя importArticles выкарыстоўваецца для аб'яднання некалькіх HTTP-запытаў у адзін, дазваляючы мноству скрыптоў загружацца і выконваць сваю працу хутчэй. Калі Вы ўсталёўваеце некалькі розных скрыптоў, магчыма, у кодзе ёсць некалькі непатрэбных імпартаў. Націсніце кнопку Разгарнуць, каб паглядзець, як эфектыўна ўсталяваць скрыпты адным імпартам, павялічыўшы хуткасць іх працы і ачысціўшы лішні код. Яшчэ адзін метад - выкарыстанне старонкі MediaWiki:ImportJS.

importArticle({
  type: 'script',
});

importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:AjaxRC/code.js',
        'u:wikiname:page1.js',
        'u:wikiname:page2.js'
    ]
});

Значэння па змаўчанні

Вы можаце змяніць прычыну і тэрмін блакавання па змаўчанні, дадаўшы перад імпартам наступны код:

AjaxDiff = {
expiry: "1 week",
reason: "Спам"
};

Пры гэтым Вы можаце змяніць значэння тэрміну (expiry) і прычыну блакавання (reason). Напрыклад, у тэрміне можна ўпісаць 3 days, а ў прычыне - Спам.

Спіс змен

  • 26 снежня 2014: Паляпшэння і выпраўлення дробных правак.
  • 24 снежня 2014: Даданне перамяшчэння паміж праўкамі з дапамогай стрэлак.
  • 23 снежня 2014: Апублікаванне скрыпту.