FANDOM

Калі Вы шукалі скрыпт, які хутка выдаляе старонкі: AjaxDelete

AjaxCommentDelete - гэта скрыпт, што дазваляе падаляць каментары, не пакідаючы старонку, на якой карыстач знаходзіцца ў дадзены момант. Да кожнага каментара дадаецца кнопка "Выдаліць з Ajax", пры націску на якую адкрываецца мадальнае акно, што пытаецца прычыну выдалення.

Усталёўка

Глядзіце таксама: «Уключэнне дадатковых JS і CSS», «Шпаргалка па CSS і JS»
dev:AjaxCommentDelete/code.js
  • Для персанальнага выкарыстання трэба ўставіць код, размешчаны ніжэй, на старонку global.js (для глабальнага выкарыстання) або common.js (для выкарыстання на адной вікі).
importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:AjaxCommentDelete/code.js',
    ]
});
importArticles — лепшы спосаб ўстаноўкі скрыптоў у ФЭНДОМЕ
Функцыя importArticles выкарыстоўваецца для аб'яднання некалькіх HTTP-запытаў у адзін, дазваляючы мноству скрыптоў загружацца і выконваць сваю працу хутчэй. Калі Вы ўсталёўваеце некалькі розных скрыптоў, магчыма, у кодзе ёсць некалькі непатрэбных імпартаў. Націсніце кнопку Разгарнуць, каб паглядзець, як эфектыўна ўсталяваць скрыпты адным імпартам, павялічыўшы хуткасць іх працы і ачысціўшы лішні код. Яшчэ адзін метад — выкарыстанне старонкі MediaWiki:ImportJS.

importArticle({
  type: 'script',
});

importArticles({
    type: 'script',
    articles: [
        'u:dev:AjaxRC/code.js',
        'u:wikiname:page1.js',
        'u:wikiname:page2.js'
    ]
});

Налада

Вы можаце наладзіць скрыпт для выдалення каментароў, не ўводзячы прычыну штораз. Для гэтага трэба ўставіць наступны код у свой common.js ці ў global.js:

window.AjaxCommentDeleteConfig = {
     fastDelete: «Прычына выдалення каментара. Вы можаце змяніць гэты тэкст!»
};

'Вышэйпрыведзены код падаецца ў якасці прыкладу канфігурацыі і не патрэбен для працы скрыпту.'

Спіс змен

v1.0
Выточная версія
v1.1
Даданне канфігурацыі fastDelete
v1.2
Палепшана сістэма інтэрнацыяналізацыі.
v1.3
Больш не скарыстае код вікі.
Зменена сістэма i18n для выкарыстання бібліятэкі I18n-js заміж нестандартнай сістэмы. Код дададзены на Dev Wiki.